Game Over clan forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Game Over clan forum

This is a forum of Game Over gaming clan.


2 posters

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    ballaksio
    ballaksio
    [øV°Admin]


    Posts : 109
    Join date : 2009-07-28
    Age : 31

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by ballaksio 15th July 2010, 21:20

    So, wat do ya think, Sokuś? Machanie różdżką w Movie, czy tańczenie przed telewizorem w Natalu, pardon me, Kinekcie? Obie technologie są niedopracowane, choć Move jednak ma na chwilę obecną lepszą kondycję. Pewnie dlatego, że cały interfejs to nic innego jak trochę bardziej zaawansowany wiilot. Ale mimo wszystko, jeśli Sony jeszcze zmniejszy laga, to Move ma szansę zaistnieć. RTSy i FPSy przy dokładności porównywalnej z tradycyjną myszką i klawiaturą? If yes, then waj not, count me in.

    Z Kinectem sprawa już taka prosta nie jest, bo ma ogromnego laga, który dyskwalifikuje go w FPSach, a i w strategiach może mieć niebagatelne znaczenie. Wygląda ładnie jedynie w opowieściach pana Piotrusia, które są czysto PRowym bełkotem. Szczególnie te brednie o 'uczącym się' Milo, czyli jak na razie jedynej godnej uwagi pozycji na Kinecta - godnej uwagi, jeśli bajki Piotrusia choć raz okażą się prawdą, na co bym liczył. Takie SI nie istnieją i jeszcze długo nie zaistnieją, a już na pewno nie na czymś o tak małej mocy obliczeniowej jak Klocek. Może nagrywać wzorce według zaprogramowanych, utartych schematów, ale to nie będzie robiło wrażenia jako takiego. Baza jego zachowań musiałaby być naprawdę mocno pieszczona, molestowana i podcierana z każdej strony, żeby obcowanie z Milo mogło sprawić przyjemność. Anyway, poza Milo nic interesującego nie ma. Same pozycje dla imprezotardów i dzieci/babć. I prędko to się nie zmieni, biorąc pod uwagę prezentacje Kinecta w poważniejszych produkcjach, gdzie to obraz sterował wynajętym aktorem, a nie on obrazem.

    Reasumując - Kinect to na razie gówno. Wielkie, dorodne i na kilometr cuchnące przekrętem. Może się przyjmie, wiele na świecie ludu o niewysublimowanych growych podniebieniach. Ale w prawdziwych grach szans zaistnieć nie ma. Ciekawie też brzmi bajanie Microsoftu o renesansie PC im bliżej do premiery Kinecta. Chcą go wprowadzić na rynek i zmydlić głupim oczy, że nie zapomnieli wcale o komputerach, ba, to oni podnoszą pecetową niszę? Move ma potencjał i, daj Boże, Sony go nie zmarnuje na każualizacji i rozszerzeniu grupy docelowej odbiorców czarnulki, jak to robi Microsoft. A mimo to zęby mi podpowiadają, że ani jedna, ani druga technologia świata nie zawojuje. Konsole zostaną przy padach, PC przy poczciwej muszyni i klawuni, a reszta przy wiilocie i innych deskach do prasowania.

    Btw. Demon's Souls jest... Argh. Dobijcie mnie.
    Soker
    Soker
    [øV°Moderator]


    Posts : 71
    Join date : 2009-07-31
    Age : 31
    Location : Remiszewice pwns :D

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by Soker 15th July 2010, 23:30

    Dobra. Mikroszit chce sie nachapac juz straconą kase na niedzielnych graczach, nie zycze im powodzenia w tej materii. Obudzili sie kurwa z reka w nocniku..wielce mi hardkorowa platforma ktora stawia teraz na kinect, de facto bardziej każualowe od samego Wii. Czy tak miało być, o Gate$ie? YEY, nie da sie w to grac w fpsy, w pe czytalem ze to tak jakby probowac grac w fpsy na kierownicy. Yhm, oke ja to powiedzialem lecz pisali ze kinect wyklucza fpsy..to platforma familijna, koniec kropka. Nie służy do poważnych gier. Jeśli się M$ nachapa kasy na tym czyms, to sony rowniez pojdzie tym tropem. Biznes is Biznes.


    PS move? Szczerze, średnio mnie jara na tą chwile, jara mnie bardziej na lepsze jutro, tzw wyzej wymienione przez jebaka B. fpsy i rtsy. Wii traci do ps move tym ze ten drugi ma combo w postaci kamery sledzacej różdzki (ta, od tego są te gumowe kulki, krejzi swiecące) w roznych plaszczyznach. Owszem, tez w 3D. Słony jara sie tym ze nad grami dla pm pracuje 40 studiow dev. rowniez nad grami w trzy de. Zobaczymy zobaczymy...na tą chwile brakuje mi pozadnej gry. Zreszta co ja pierdole, nawet wii w reku nie mialem wiec co ja moge wiedziec ^o^




    Oczywiscie, zgadłeś Baloksie, jara mnie opcja Killzone 3 w 3D + PS move, bo tak juz zapowiedziano, moze byc słit.
    ballaksio
    ballaksio
    [øV°Admin]


    Posts : 109
    Join date : 2009-07-28
    Age : 31

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by ballaksio 16th July 2010, 15:00

    Czyli chociaż raz się zgadzamy - Kinect to gówno dla każuali.

    Zreszta co ja pierdole, nawet wii w reku nie mialem wiec co ja moge wiedziec ^o^

    Potencjał wiilota nie został wykorzystany. Pewnie przez to, że targetem konsoli nie byli normalni gracze, tylko rekreacyjni, no i przez swoje słabe wnętrzności, ale mimo wszystko. Żaden producent nie był zainteresowany pchaniem poważnej kasy w poważne gry (oprócz Nintendo, ale to inna bajka), więc nic ciekawego nie powstało. Tu akurat Sony ma racje, chwaląc się swoimi wewnętrznymi studiami. Microsoft nie ma takiego zaplecza.

    Oczywiscie, zgadłeś Baloksie, jara mnie opcja Killzone 3 w 3D + PS move, bo tak juz zapowiedziano, moze byc słit.

    Każdego jara, a prawie nikt jeszcze jej nie widział na własne oczy (trochę ludzi z mediów, ewentualnie zwiedzający na E3, bo nie wiem, czy była możliwość osobistego testowania 3D w Killzonie).:>
    Soker
    Soker
    [øV°Moderator]


    Posts : 71
    Join date : 2009-07-31
    Age : 31
    Location : Remiszewice pwns :D

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by Soker 16th July 2010, 15:04

    ballaksio wrote:Każdego jara, a prawie nikt jeszcze jej nie widział na własne oczy (trochę ludzi z mediów, ewentualnie zwiedzający na E3, bo nie wiem, czy była możliwość osobistego testowania 3D w Killzonie).:>

    I tu zgadłeś, nie było możliwosci testowania killzone 3 w 3D dla zwyklych smiertelnikow. Byl zamkniety pokaz z kozakami sony bravia 3d blablabla dla nielicznych. Oczywiscie redaktor z PE był tam jako jedyny z polski, ogolem jednym z niewielu z calej europy wiec jest słit. Przemko juz obczaił materiał w numerze.
    ballaksio
    ballaksio
    [øV°Admin]


    Posts : 109
    Join date : 2009-07-28
    Age : 31

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by ballaksio 16th July 2010, 16:06

    Tak czy tak, mnie 3D nie grzeje. Avatar w kinie i 3D nie był niczym nadzwyczajnym dla mnie, mimo że większość ludu prawie tam się zesrała ze szczęścia, więc i w grach pewnie będzie tak samo. Dodatkowo nie cieszy mnie wizja kupowania nowego TV/monitora obsługującego 3D, więc spasuję. Może za kilka lat, jak stanieją.

    To samo z Move i Kinectem, a właściwie tylko Move, bo klocka nie kupię, nawet jakby mi mieli zapłacić - szczególnie tego nowego 'Slima', bo jest paskudny jak ostatnie nieszczęście. Jak będzie już porządna baza sprawdzonych gier, to może zainwestuję.
    ballaksio
    ballaksio
    [øV°Admin]


    Posts : 109
    Join date : 2009-07-28
    Age : 31

    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by ballaksio 22nd July 2010, 13:17

    http://www.gram.pl/news_8QfjJO28_EA_otwiera_studio_developerskie_wylacznie_dla_Kinecta.html

    Baza gier dla Kinecta zaczyna kształtować swój profil. Od EA na Wii nie wyszło nic godnego uwagi, taki sam los pewnie przyjdzie Kinectowi. RIP.

    Sponsored content


    Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail? Empty Re: Move i Kinect - rewolucja, czy branżowy fail?

    Post by Sponsored content


      Current date/time is 27th April 2024, 20:55